Ohjeet
Luotettavaa tukkukauppaa - myös verkosta!
Kauppahuone Harju Oy on yli 40-vuotias suomalainen perheyritys ja teknisen alan tukkuliike ja maahantuoja. Harjun verkkokaupasta jälleenmyyjät ja urakoitsijat voivat tilata laajan valikoiman teknisen alan tuotteita Suomeen toimitettavaksi.
Verkkokaupassamme tuotteiden asiakaskohtaiset hinnat näytetään kirjautuneelle asiakkaalle tuotelistauksissa ja ostoskorissa alv 0 % ilman toimituskuluja. Mikäli verkkokaupan tuote- tai hintatiedoissa on selkeä inhimillinen virhe, pidätämme oikeuden olla lähettämättä tuotetta virheellisin tiedoin.
Tilaaminen
Tuotteiden tilaaminen tapahtuu valitsemalla verkkokaupassa tuotteita ostoskoriin tuotekoodilla. Jos tuotekoodi ei ole tiedossa, kannattaa käyttää Pikahakua. Pikahakutoiminnolla voit etsiä tuotteita tuotenumeron, tuotenimien tai ean-koodin avulla.
Suurennuslasi-kuvaketta klikkaamalla saat auki myös laajemman Tuotehaku-valikon, jossa voit hakea tuotteita myös tuoteryhmittäin, tuotemerkeittäin tai hakusanoilla.
Tuotteita voi lisätä ostoskoriin tuotekorteista ja tuotelistoista klikkaamalla ostoskorin kuvaketta. Ostoskorissa näkyvät kaikki avoimen tilauksen tuotteet ja määrät. Ostoskorissa voi vielä muokata ostoskorin sisältöä, kuten muuttaa tilattuja määriä tai poistaa tuotteita ennen tilauksen hyväksymistä. Toivomme, että tilaukset tehdään täysinä myyntierinä, sillä se nopeuttaa tilausten käsittelyä ja varmistaa, että tuotteet säilyvät vahingoittumattomina ja myyntikuntoisina varastoltamme myymälään asti. Toimitusosoite, tilausnumerot, merkit ja kommentit lisätään tilaukselle Ostoskorissa sen jälkeen kun kaikki tuotteet on valittu. Tilaus siirtyy käsittelyyn, kun tilaus on maksettu (Paytrail-asiakkaat) tai maksutavaksi on valittu lasku (luotolliset sopimusasiakkaat).
Vinkki:
Verkkokauppa-asiakkaamme on mahdollista kerätä ja tallentaa tuotekorteista tai ostoskoreista omia valikoimia, jolloin tilausten teko on jatkossa helpompaa ja nopeampaa. Valikoimasi näkyvät kirjautuneelle asiakkaalle sivustossa vasemmalla tuoteryhmien alla olevassa valikossa. Valikoimia voi myös ajaa omista listoista sisään ostolistoiksi csv-tiedostoina. Katso ohjeet Ostoskorista.
Valikoimasi on mahdollista myös tallentaa ja tulostaa esimerkiksi muulle henkilökunnalle viivakoodillisiksi hinnallisiksi tai hinnattomiksi pdf-kuvastoiksi.
Aiemmat verkkokauppatilaukset näkyvät Omat tiedot-kohdan Tilaushistoria-kohdan alla. Aiempia tilauksia voi myös ottaa uuden tilauksen pohjaksi.
Mobiilitilaaminen viivakoodista skannaamalla
Verkkokauppapäivityksen myötä verkkokaupa-asiakkaallamme on mahdollisuus kerätä tuotteita ostoskoriin myös helposti viivakoodeja skannaamalla. Tähän ei tarvitse ladata mitään omaa sovellusta, vaan riittää kun kirjaudut verkkokauppaan kännykällä tai tabletilla, joka on varustettu kameralla ja siirryt ylävalikosta Lue viivakoodi-osioon.
Maksutavat
Verkkokaupassa maksuvälineenä käyvät Paytrail-kuvakkeessa näkyvät pankki- ja luottokortit. Paytrail-asiakkaalta veloitamme oston yhteydessä 15 € alv 0 % toimituskulun, mikä kattaa rahdit, pakkauskulut sekä mahdolliset pientoimituslisät ja lavaveloitukset.
Luotollisen sopimusasiakkaan maksutapa on automaattisesti lasku. Laskutus tapahtuu sen jälkeen, kun tuotteet on toimitettu. Laskutusasiakkaan tilauksiin sovelletaan Harjun yleisiä myyntiehtoja.
Laskutusasiakkaalle pientoimituslisä ja rahti eivät näy verkkokaupan ostoskorissa, vaan ne tulevat näkyviin vasta laskulle.